Pomoc krajowa dla producentów pszenicy, żyta, jęczmienia, pszenżyta lub mieszanek zbożowych
Do dnia 5 czerwca 2024 r. ARiMR przyjmuje wnioski o pomoc finansowa dla producentów zbóż.
Z początkiem lipca ruszyła ogólnopolska kampania #bądźwidoczny, której celem jest pomoc przedsiębiorcom wyróżnić się w Internecie.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Agencja NPROFIT , która od ponad dziesięciu lat specjalizuje się w pozycjonowaniu i reklamie internetowej. Partnerem w ramach prowadzonej inicjatywy jest poznańska uczelnia Collegium Da Vinci.
Do końca roku zaplanowano bezpłatne webinaria i konsultacje. Na swojej stronie Agencja opublikowała już pierwszą część poradnika, która wprowadza w tematy pozycjonowania. Kolejna będzie poświęcona reklamie, zaś ostatnia – treści w e-commerce.
Kampania #bądźwidoczny skierowana jest głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, które znalazły się w niestabilnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa. We wrześniu przed nimi drugie szkolenie „Wprowadzenie do reklamy w Internecie” , które poprowadzi Beniamin Mrówczyński, szef działu reklamy PPC. Udział jest bezpłatny.
W trakcie kampanii, a więc do końca tego roku, Agencja NPROFIT będzie pomagać firmom zaistnieć na największym rynku, czyli internetowym. Jeżeli nie dajemy temu wiary, wystarczy spróbować policzyć, ile razy dziennie korzystamy z wyszukiwarki. Zapewne nikt nie liczy tej aktywności – gdyż jest to pewien nawyk, nie zwracamy na niego uwagi. Tymczasem to właśnie w Internecie szukamy produktów, usług i opinii. Tutaj szukamy informacji, podpowiedzi, czy rekomendacji. I w tym miejscu znajdujemy je. Warto unikać niepowodzeń i wiedzieć więcej, korzystając choćby z propozycji w ramach kampanii #bądźwidoczny.
Więcej informacji w załączniku.