Jarosławska Karta Miejska
Dołącz do ponad 1000 użytkowników, którzy wyrobili już Jarosławską Kartę Miejską. Wystarczy pobrać aplikację, odwiedzić stronę internetową lub złożyć wniosek w formie papierowej.
W poniedziałek, 31 maja, o godz. 9.00 odbędzie się XXXIII sesja Rady Miasta Jarosławia z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (zdalny tryb obradowania).
Sesja została zwołana w oparciu o art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, § 53 ust. 2 Statutu Gminy Miejskiej Jarosław oraz art. 15 zzx ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
Porządek obrad sesji:
I Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
II Rozpatrzenie wniosków dotyczących porządku obrad.
III Przyjęcie protokołu z XXXII sesji Rady Miasta Jarosławia z dnia 26 kwietnia 2021 r.
IV Podjęcie uchwał:
1) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta Jarosławia na 2021 r.,
2) w sprawie uchwalenia zmiany nr 2/2019 Miejskiego Planu Zagospodarowania Przestrzennego obszaru „Za Parkiem” w Jarosławiu,
3) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta Jarosławia na 2021 r.,
4) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta Jarosławia na 2021 r.,
5) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta Jarosławia na 2021 r.,
6) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta Jarosławia na 2021 r.,
7) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwały budżetowej miasta Jarosławia na rok 2021,
8) w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie spółki SIM Podkarpacie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Boguchwale,
9) zmieniająca uchwałę w sprawie zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w tworzonej Podkarpackiej Społecznej Inicjatywie Mieszkaniowej,
10) w sprawie określenia wzoru wniosku o przyznanie dodatku oraz wzoru deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego,
11) w sprawie wyrażenia zgody na najem części nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy,
12) w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do Klastra Energii Powiatu Jarosławskiego,
13) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy,
14) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy,
15) w sprawie przyjęcia darowizny na rzecz Gminy Miejskiej Jarosław,
16) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy,
17) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy,
18) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy,
19) w sprawie zgody na wynajem lokalu użytkowego oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego zawarcia umowy
V Omówienie działalności spółek miejskich:
a) JTBS,
b) PGKiM,
c) PWiK,
d) MZK,
e) JPK.
VI Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Miejskiej Jarosław z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w rozumieniu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w roku 2020, w zakresie Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Jarosławia.
VII Ocena zasobów pomocy społecznej.
VIII Sprawozdanie z działalności burmistrza w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miasta Jarosławia.
IX Informacja przewodniczącego rady miasta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
X Wolne wnioski i informacje.
XI Zakończenie obrad.
Projekty uchwał opublikowane zostały w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Jarosławia.
Zgodnie z art. 20 ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym obrady sesji Rady Miasta Jarosławia będą transmitowane, a dostęp do transmisji będzie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Transmisje z obrad sesji.