Mając na uwadze jakość obsługi przedsiębiorców w Urzędzie Miasta Jarosławia został uruchomiony Punkt Obsługi Inwestora, gdzie przedsiębiorcy otrzymają wsparcie oraz zostaną kompleksowo i profesjonalnie obsłużeni.

Zakres obsługi inwestora w mieście:

1) utworzenie Punktu Obsługi Inwestora,

2) wdrożenie standardów i procedur dotyczących obsługi inwestora,

3) aktualizacja oferty inwestycyjnej miasta,

4) nadzór nad aktualizacją danych dotyczących oferty inwestycyjnej na portalu/stronie internetowej miasta oraz dbałość o aktualność informacji w tym zakresie,

5) nadzór nad aktualizacją danych dotyczących ofert lokalizacyjnych miasta w generatorze ofert inwestycyjnych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH),

6) weryfikacja oferty inwestycyjnej i działań Punktu Obsługi Inwestorów pod kątem zgodności ze Strategią Rozwoju Miasta Jarosławia, w tym analiza potencjału inwestorskiego,

7) nawiązywanie kontaktów z przedsiębiorcami i potencjalnymi inwestorami poprzez prowadzenie spotkań informacyjnych, prezentacji dla zainteresowanych grup inwestorów.

8) obsługa informacyjno-merytoryczna inwestorów krajowych i zagranicznych, w tym organizacja działań promujących ofertę inwestycyjną miasta

9) udzielanie informacji inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez miasto oferty inwestycyjnej,

10) przygotowywanie materiałów informacyjno-reklamowych związanych z promocją potencjału gospodarczego miasta,

11) opieka proinwestycyjna dla firm działających już na terenie miasta, współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora na szczeblu ponadgminnym, w szczególności z Biurem Obsługi Inwestorów i Promocji Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego -BOIiPG, Polską Agencją Inwestycji i Handlu - PAIH, i innymi partnerami regionalnymi,

12) znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania,

13) wspieranie kontaktów pomiędzy inwestorami i podmiotami wspierającymi rozwój gospodarczy na terenie miasta,

14) organizowanie w razie potrzeb spotkań, telekonferencji, wizyt dla inwestorów na terenie miasta oraz współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie,

15) udział w spotkaniach, konferencjach oraz szkoleniach służących podnoszeniu kwalifikacji oraz kompetencji w zakresie pozyskiwania i obsługi inwestorów.

16) współpraca z Instytucjami Otoczenia Biznesu.

17) wdrażanie systemu monitorowania polityki wsparcia przedsiębiorczości.

 

Punkt Obsługi Inwestora funkcjonuje w Biurze Strategii, Pozyskiwania Funduszy i Obsługi Inwestora

Dane kontaktowe:

Urząd Miasta Jarosławia
Rynek 1, 37-500 Jarosław
III piętro, pok. 31

e-mail: poi@um.jaroslaw.pl

  • Karolina Żurawska
    tel. 16 624 89 06
  • Katarzyna Kubas
    tel. 16 624 89 05

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...